Tisztelt Doktornők és Doktorurak!
A Visual Doctor Kft. valamennyi munkatársa nevében elmondhatjuk, hogy tisztában vagyunk az Önök rendkívül felelősségteljes munkájával. Látjuk, mint átlag és néha beteg állampolgárként azonban azt is, hogy a munkájuk körülményei nehezek, a finanszírozásuk sokszor nem elégséges és az Önökre rótt feladatok száma folyamatosan nő. Mindezeken Mi, mint egy magánvállalkozás nem tudunk segíteni, de felvetődött egy olyan problémakörük, aminek rendezésében szerepet tudnánk vállalni, kölcsönös előnyöket biztosítva egymás számára és ez a Betegfogadás rendjének kialakítása.
2024. május hónapban egy „pályázatot” írunk ki felnőtt és gyermek háziorvosi praxisok részére, melynek keretén belül telepítünk az Önök várótermébe egy betegfogadási, időpontfoglalási és betegtájékoztató rendszert, 450 millió forint összértékben, valamint vállaljuk a rendszer üzemeltetésének havi költségeit is. Induláskor 1000 praxis beüzemelését tudjuk vállalni, melyek számát évente újabb 300-500 praxissal kívánunk bővíteni. A „pályázatok” odaítélése érkezési sorrendben történik, ezért fontos a gyors döntéshozatal az Ön részéről. Az ingyenes rendszer telepítésnek és a továbbiakban a rendszer ingyenes üzemeltetésének egy konkrét feltétele van: Az Infomix Kft. által üzemeltett IXNET háziorvosi szoftver használata, vagy az arra való átszerződés.
A betegbehívó rendszer működéséről részletesen a visualdoctor.hu oldalunkon, az „Háziorvos vagyok” fül alatt tájékozódhat. A rendszer telepítésének és üzemeltetésének teljes költségét vállaljuk. Mindezt azért tudjuk megtenni, mert a rendszer részét képezi egy nagyméretű televízió is, ahol a betegbehívás történik és amin reklámokat, betegtájékoztatókat, edukációs tartalmakat tudunk kizárólagos joggal megjelentetni. Így jön létre egy mindkét fél számára előnyös együttműködés
A rendszerhez való csatlakozás menete
Mindenekelőtt kérjük, hogy olvassa el a Betegbehívó rendszer működése és az időpontfoglalási rendszer bemutatása című anyagunkat, amelyet ezen oldalunkon talál, ahol részletesen bemutatjuk a telepítendő rendszer összetételét és gyakorlati működését.
Tekintse át és töltse ki az adatlapunkat és egyben nyilatkozatot, melyet szintén itt talál meg. Önnek csak ezt kell kitöltve és aláírva visszaküldenie részünkre a visualdoctor@visualdoctor.hu email címünkre és ezzel teljesítette is a pályázaton való részvételét.
Az Ön által megadott anyagok védettek és személyes adatnak minősülnek. Ezeket akkreditált (védett) szerveren tároljuk és eleget teszünk a vonatkozó GDRP adatvédelmi és adatkezelési jogszabálynak. Az anyagok feldolgozása után mi email-en jelentkezünk és tájékoztatjuk a végeredményről.
Amennyiben Ön az első 1000 jelentkező között van egyben küldünk egy együttműködési tervezetet, amely egyeztetés után aláírásra kerül. Ezek után már csak a telepítésre kerül sor, melynek időpontjáról egyeztetünk Önnel. 2024. május elsején indul a rendszer.
A betegbehívó rendszer működése
A rendszernek technikailag 3 fő eleme van.
- érintő képernyős érkeztető terminál. itt jelentkezik be a beteg megérkezésekor. Ez a váróhelyiségben lesz elhelyezve.
- Nagy méretű 43” -os ipari terminál. Szintén a váróterembe kerül elhelyezésre falikonzolon rögzítve. Ezen keresztül történik meg a betegbehívás és a betegtájékoztatók, reklámok sugárzása.
- Az Ön munka számítógépén futó praxis szoftveren belül, egy új modul fog megjelenni, ahol a betegbehívást végezheti.
Háziorvosi Kártya.
Valamennyi háziorvos részére legyártatunk 1500 Db. úgynevezett „Háziorvosi kártyát”, melynek anyaga, plasztik kártya,
A kártyán az orvos neve és rendelésének címe szerepel, valamint egy sorszám.
Az Ön feladata, hogy a rendszer indulását követően minden betegének átadjon térítésmentesen egy kártyát és a háziorvosi szoftver „kartonozójában” egyszer beírja, hogy az adott betegnek átadott kártyának mi a sorszáma.
A rendszer indulását követően azonban még senkinek sem lesz saját kártyája, ezért a bejelentkező terminál mellé egy kis adagolóban biztosítunk 100 db un. „vendégkártyát”, amit az első esetben tud a beteg használni és az első ízben, az azon található sorszámmal fogja majd Ön behívni.
Hogyan működik a gyakorlatban.
A beteg az érkezésekor a betegfogadó terminálon a következőket fogja látni:
- Amennyiben több háziorvos működik egy helyszínen a rendszerben kiválasztja a saját orvosát.
- A következő lépésben kiválasztja, hogy milyen típusú rendelésre érkezett. (orvos konzultáció, csak asszisztensi konzultáció, recept felírás, igazolás kérés.
- Amennyiben orvosi vizsgálatra érkezett kiválasztja a betegségtípusát. (mozgásszervi panasz, keringési panasz stb.), majd a QR leolvasó elé tartja a „Háziorvosi kártyáját”.
- Egy feliraton jelezzük neki, hogy a bejelentkezése megtörtént, a váróban foglaljon helyet és figyelje a kihelyezett képernyőt, mert a sorszáma ott fog megjelenni.
A betegfogadó rendszer sorrendbe helyezi az érkezetteket, bekalkulálja az időpontfoglalásokat. Az Ön számítógépén folyamatosan látszik a várakozók száma, valamint, hogy mióta várakozik a beteg és Önnek lehetősége van arra is, hogy egészségügyi dolgozót, vagy terhes kismamát előrevéve szólítsa a következő beteget egy gombnyomással.
A betegeket a változásról egy nagyméretű plakáton tájékoztatjuk, amit a kioszk fölött helyezünk ki.
Végezetül a teljes rendelési idő alatt, nyugodtan, kiszámíthatóan zajlik a betegellátás.
